Szállítási feltételek

Rendelési információk

A böngészés és a termékek kosárba helyezése regisztráció nélkül is lehetséges, a vásárláshoz viszont ez nélkülözhetetlen. A regisztráció azért is praktikus, mert amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, adatait nem szükséges újra beírnia. A regisztráció alkalmával kizárólag a számlázáshoz és a kiszállításhoz szükséges adatokat kérjük rögzíteni.


A megrendelések feldolgozása folyamatosan, de - elsősorban - munkanapokon történik 9-17 óráig.


Természetesen a megjelölt időtartamon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a munkaidő lejárta után adja le rendelését, azt lehet, hogy csak a következő munkanapon dolgozzuk fel.


Általános teljesítési határidő, a házhozszállítás esetén a visszaigazolástól számított 2-4; Pick Pack pontra szállításkor 2-5 munkanap. Utóbbi esetében a Pick Pack Pont SMS értesítést küld a csomag átvételi helyre érkezéséről. Kérjük, a regisztrációkor adjon meg mobil telefonszámot, hogy a futár szükség esetén el tudja Önt érni, illetve a Pick Pack Pont SMS-t tudjon küldeni.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.


Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.


A rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a vissza a kategóriába gombot vagy a lenti menüsoron keresse meg a vásárolni kívánt terméket.
3. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darab számát a kurzort kattintás nélkül a kosár szimbólumra húzva. Ezt a vásárlás folyamán bármikor megteheti, így ellenőrizheti a termékek mennyiségét és értékét.
4. Fizetéshez kattintson a kosár szimbólumra. Ha módosítani kívánja a kosár tartalmát, a törlés gombra kattintva törölheti a kosárból a terméket. Ha folytatni kívánja a vásárlást, értelemszerűen erre a gombra kattintva teheti. Amennyiben befejezte a vásárlást, kattintson a pénztár, majd egy utolsó ellenőrzést követően a tovább gombra.
4. Számlázási és szállítási cím ellenőrzése: amennyiben a címek nem megfelelőek, itt még tud módosítani. Ha mindkettőt rendben találja → tovább gomb.
5. Szállítási mód kiválasztása: jelölje meg az Önnek megfelelőt
6. Fizetési mód kiválasztása: jelölje meg az Önnek megfelelőt. Amennyiben nem utánvéttel fizet, az egyéb fizetési módoknál kövesse a megfelelő lépéseket a szolgáltató információi szerint. Ha a Pick-Pack Pont-os átvételt választja, lehetősége van sms értesítő kérésére a csomag átvételi pontra érkezéséről. Ez esetben nem felejtse el megadni mobil telefonszámát!
6. A megrendelés elküldését követően e-mail visszaigazolást kap. Kérjük, ügyeljen e-mail címének pontos rögzítésére, illetve e-mail fiókjához tartozó tárhely telítettségére! A rosszul megadott e-mail, és a telített tárhely is megakadályozza a visszaigazolás kézbesítését.
8. A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.


A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetési módjai

  • Házhozszállítás
    • Utánvéttel - a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz - 2390 Ft
    • Utánvét kártyával - a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak bankkártyával is ki lehet fizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz - 2490 Ft
    • PayPal fizetéssel - 2490 Ft
    • Bankkártyás fizetéssel - 2390 Ft
    • Banki átutalás - a termék árát Ön a megrendelés elküldése után utalja, a megrendelést a sikeres utalást követően dolgozzuk fel.
      Költsége: 2090 Ft
  • Átvételi (Pick Pack) pontra szállítás
    • Utánvéttel - a megrendelt terméket a csomag átvételekor az átvevőhelyen kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz - 1990 Ft
    • PayPal fizetéssel - 2090 Ft
    • Bankkártyás fizetéssel - 1990 Ft
    • Banki átutalással – a termék árát Ön a megrendelés leadását követően utalja, a megrendelést a sikeres utalást követően dolgozzuk fel.
      Költsége: 1890 Ft
  • Változás az átvétel szabályaiban a Pick Pack pontokon:a335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §; 5. pontja módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia egy, a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványt, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha a csomagot nem a címzett veszi, át közölni kell az átvétel jogcímét is, valamint két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges bemutatni az átvételi ponton. 

    Ha tudja, hogy nem Ön fogja átvenni a csomagot, akkor megrendelés esetén a megjegyzés rovatba írja be az átvevő nevét illetve lakcímét, és a Café René arra címezi a csomagot.
  • A 20 000 Ft összeget meghaladó értékű internetes rendelés esetén a szállítás költségét a Café René vállalja! Az akció visszavonásig tart!

 

  • Számlaszámunk utalás esetére: Unicredit Bank: 10918001-00000091-57480008    

    Társaságunk székhelyén személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Házhozszállítás, információk

Az Ön megrendeléseinek házhozszállítását az

- ImageNator Consulting Kft., a Fáma Futár vagy az EasyBox segítségével végzi

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok rendelési címére a továbbiakban csak kártyával fizetett, PayPal, vagy előre utalásos megrendelést áll módunkban teljesíteni!

Felhívás a csomagok átvételével: Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! A hibásan megadott adatok miatt meghiúsult szállításért felelősséget nem vállalunk.

Az elektronikus számlát minden esetben elküldjük a regisztrációkor megadott email címre, egy nyomtatott példányát pedig a csomag is tartalmazza.


Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó tizenkettő hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.


Ilyen esetek az alábbiak:

Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
• Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételétől számított 14 naptári nap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított 12 hónap elteltéig,
(3) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát és a terméket a határidő lejárta előtt elküldi, illetve visszaküldi. 
(4) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(5) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ
b) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;


Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!


A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)


A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de lekésőbb harminc napon belül a Vevő által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.